Kewin Stříbrný potok

14.09.2008 20:10

Ahoj všichni,

tak tentokrát pouze něco o mě.... jmenuji se Kewin a jsem italský chrtík a narodil jsem se 1.1.2008 v chovatelské stanici Stříbrný potok (www.stribrnypotok.estranky.cz/), odkud si mě v únoru 2008 moji noví páníčci odvezli do Děčína do rodinného domku. Paní Slapničková mi říkávala "Mercedes" a to protože mám na prsou znak, který připomíná znak mercedesu. U pana doktora pak nezávisle na mém pracovním pojmenování pronesli poznámku, že mám neobvyklou barvu srsti a že je hodně podobná šedé metalíze....A tak u pana psího doktora jsem dostal zase označení Šedá metalíza.

Hned první noc jsem na mém místečku záměrně tolik vyváděl, že to panička nevydržela a společně jsme usnuli v posteli, a pak se to stalo pravidlem. Pravidelně spím zahrabaný pod peřinou a hrozně nerad ráno vstávám. Zkouším jí vždycky přemluvit, ale marně. Když panička ráno vstane, rychle se vyběhnu venku vyvenčit a pak hopem najít nějaké teplé místečko na dospání, nejlépe pod peřinou páníčků, co ještě dospávají. Prý hrozně moc zlobím a vyvádím lumpárny...ale to je na dlouhé povídání. Já si to vůbec nemyslím. Hrozně rád se mazlím a ani netušíte, jak je úžasné usínat v teplém náručí, zvlášť když Vás k tomu někdo šimrá. Moc rád loudím u stolu, to mě naučil Ferda, a když se páníčkové nedívají, tak tam i vlezu a prozkoumám, jestli něco nezbylo...ale musím si dávat pozor, panička se potom moc zlobí a hubuje mě....

Nedávno mi přibyl nový kamarád, ale na to že je mladší, je podstatně větší a silnější. Prý i on bude občas jezdit na výstavy, už brzy ho čeká první premiéra na výstavě. Samozřejmě já už jsem profík, umím se pěkně předvést a dělám tím páníčkům ohromnou radost. Na výstavách jsem moc hodný, páníčkové se mnou většinou jezdí všichni, takže si můžu vybírat, na kterém klíně se chci stočit do klubíčka. Nejraději pak mám, když mě páníčkové celého přikryjou dekou a já pak spinkám jako jezule.

Prý mám moc přátelskou povahu, sice jsem zpočátku k lidem nedůvěřivý, ale to vždycky přejde. Moc rád si hraju se zubatým míčkem, panička mi ho musí na zahradě házet a já zařadím šestý stupeň rychlosti a metelím pro něj..zase ho přinesu některému z páníčků a ten ho musí znovu hodit....A pokud si mě nevšímají, tak štěkám a tahám je za rukáv...

Vzhledem k tomu, že prý ze mě roste docela pěkný klučina, jezdíme  na výstavy a zde je seznam mých dosud získaných výstavních úspěchů:

24.5.2008      MVP Litoměřice - VN1 ve třídě štěňat

14.6.2008      Klubová výstava Klubu chovatelů italských chrtíků - VN 1 ve třídě štěňat + titul Super puppy    

12.7.2008      Oblastní výstava Kolín - VN ve třídě dorostu

19.7.2008      Česká národní výstava psů Mladá Boleslav - VN ve třídě dorostu, 3. nejhezčí dorost 1. výstavního dne

23.8.2008      Speciální výstava chrtů v Mladé Boleslavi - VN1 ve třídě dorostu

30.8.2008       MVP v Mladé Boleslavi - VN ve třídě dorostu

3.10.2008       Evropská výstava EURODOG 2008 v Budapešti (Maďarsko) - V4 ve třídě mladých

4.10.2008       Klubová výstava v Budapešti - V2 ve třídě mladých

18.10.2008     Národní výstava Brno - třída mladých V1, CAJC

15.11.2008     Mezinárodní výstava v Praze - třída mladých V2

11.1.2009       Národní výstava Olmouc- třída mladých V2

25.1.2009       Mezinárodní výstava psů Trenčín - třída mladých V1, CAJC

7.2.2009        MVP DUOCACIB Brno - třída mladých V2

8.2.2009        MVP DUOCACIB Brno - třída mladých V1, CAJC, Nejlepší mladý pes

 

 

Zatím je to vše, ale plánuji další výstavy. Výsledky pak doplníme. 

—————

Zpět